pirr

två vilodagar har jag haft nu. känns bra i benet och hoppas verkligen att jag känner rätt hehe. har träning ikväll som jag såklart måste stå över. min hjärna har fått knäpp, längtar efter att träna och spela ib har vilat en dag och det känns som en evighet!!!!! snälla säg att det är bra! ska iaf till en napraprat(?) imorn och lägga till om de hamnat ngt fel. nog om det. mysdag med mamma idag, varit på solbacken och köpt julklappar klart till ett julklappsspel. bara två kvar nu...
sticka har jag också hunnit men inte så mycket mer. ska sova utan johan inatt och det är så högt upp på min favvolista...16 dagar kvar till thailand och det kryper i kroppen på mig!



ny hobby hihi himla skojj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0